Zwolnij!

/
0 Comments

 

Odczuwam że wszyscy się gdzieś spieszymy...

 Od kiedy wróciłem do szkoły odczuwam że czas przyśpieszył może to dobrze bo szkoła szybciej zleci a przyśpieszył ogólnie. I czas spędzony w domu jest szybszy i dni lecą nieubłaganie. Postanowiłem zobaczyć jak z upływem czasu radzi sobie moja prababcia.
Ona powiedziała mi że dla niej czy czas leci szybko czy wolno nie ma znaczenia bo ważne jest z kim go spędzi.
Dla nas młodych ludzi czas biegnie bardzo szybko i niestety czasami nie wykorzystujemy go dobrze.
Czasem zamiast spotkać się z przyjaciółmi przesiadujemy z lenistwa przed telewizorem co nie jest dobre.
Dzisiaj wykorzystałem czas i zrobiłem kilka zdjęć które wiążą się według mnie z tym tematem przemijalności.
Dla mnie czas przemija tak jak przemijają ludzie. Ostatnio zmarła sąsiadka nieopodal mnie lubiłem tą panią była bardzo życzliwa i zawsze uśmiechnięta.
Nie spotykałem jej dość często lecz gdy ją widziałem zawsze z nią rozmawiałem i gdy nagle uzmysławiasz sobie że nie spotkasz tej starszej pani już nigdy więcej to kręci ci się łezka w oku. Starsze pokolenie może nauczyć nas wiele. Moja prababcia nauczyła mnie życzliwości oraz szacunku do wszystkich nie ważne kim ta osoba jest. Często brak nam tego szacunku w życiu codziennym albo raczej boimy się go okazywać. Znieczulica ludzka to największy problem tego świata ale lepiej o tym nie myśleć tylko iść z szerokim uśmiechem na twarzy :)


You may also like

Brak komentarzy: