Hobby??

/
0 Comments


Jak się rozwijać?To pytanie zadajemy sobie zawsze niezależnie od dziedziny. Lecz tak naprawdę zastanówmy się co chcemy rozwijać a nie jak. Ponieważ człowiek jest istotą aktywną w wielu dziedzinach to tak naprawdę mamy wielkie pole do popisu.
Przypomina mi się jak wielu rzeczy próbowałem zanim pokochałem fotografię.
Tańczyłem śpiewałem rysowałem rzeźbiłem i takie tam różne ale zauważyć można jedną prawidłowość w tym wszystkim.
Wszystko dotyczyło sztuki nigdy nie interesowałem się motoryzacją ani niczym taki zawsze pociągało mnie tworzenie czegoś nowego czegoś takiego co wypływało z głębi mnie i mojej wyobraźni.
Tak naprawdę trudno jest znaleźć hobby ponieważ możesz coś robić być w czymś dobry lecz jeśli nie daje ci to radości to nie jest to hobby jest to po prostu coś w czym jesteś dobry ale hobby daje więcej daje nieprzespane noce daje uśmiech na twarzy oraz zamyka cię w świecie szczęścia którego nikt nie może ci odebrać bo hello jest tylko twoje!!

Jak znaleźć hobby?

Jeśli chcecie zapytać jak znaleźć hobby to odpowiedź jest prosta nijak!
Teraz pewnie następuje bulwers ale taka jest prawda nic na siłę rób co chcesz aż w końcu znajdziesz podświadomie że to jest "TO".
Ja po prostu złapałem za aparat i było: "Fajnie się te zdjęcia robi".
I to był początek potem było jeszcze lepiej a mam nadzieję że w przyszłości hobby przerodzi się w prawdziwy biznes.
Taka rada również ode mnie: Nie szukaj na siłę bo to nic nie da a tylko przyniesie smutek bo nie możesz być dobry we wszystkim najpierw znajdź jedną dziedzinę a potem coraz więcej.
Tak jak to było u mnie.
Lubię czytać a więc zapragnąłem pisać własne opowiadania po opowiadaniach chciałem jakoś utrwalać obrazy z mojej wyobraźni zacząłem rysować porzuciłem rysowanie ale nadal chciałem oddawać rzeczywistość z głowy a więc zacząłem fotografować w końcu zapragnąłem dzielić się fotografią i teraz prowadzę bloga a blog z kolei przyczynia się do tego że zacząłem się otwierać na ludzi otwieranie się na ludzi przyczynia się do tego że poznaję więcej wspaniałych osób a to z kolei daje mi zaufanych ludzi...
Można by tak naprawdę w nieskończoność wymieniać co daje ci co.
Pisanie bloga też sprawia mi wielką przyjemność gdyż jest to odprężające :)


Znalazłem hobby co dalej?

To wszystko zależy znów od ciebie. Możesz zacząć dzielić się z innymi tym co tworzysz lub schować to tylko dla siebie. Ja jednak wolę pierwszą wersję bo wtedy czuję większą integrację z światem i jego przestrzenią. Wtedy zawsze ktoś może o tobie usłyszeć i okaże się że możesz tej osobie pomóc a w zamian ona kiedyś może pomóc tobie.

Co daje mi hobby?

To jest fajne pytanie dla wszystkich :)
Hobby przede wszystkim daje nam kreatywne spędzanie czasu oraz rozkład negatywnych emocji.
Często kiedy źle się czułem to pisałem o tym ale nie w prost bo albo w opowiadaniach lub przekazywałem to w zdjęciach. Jest to przyjemne bo kiedyś byłem na kogoś bardzo zły i wtedy poszedłem robić zdjęcia i muszę powiedzieć że wyszły fantastyczne!
Emocje napędzają człowieka do życia a on może wydawać emocje jak pieniądze.
Można porównać to do automatów gdzie wrzucasz żeton i grasz.
To tak jakby emocje były tym twoim żetonem a zdjęcia lub tekst cokolwiek tym co zyskasz jeśli wrzucisz ten żeton.
Hobby daje nam również różne umiejętności po przez zmianę dostrzegania pewnych rzeczy aż po zmiany światopoglądowe do kształtowania charakteru.

Co jeśli coś daje mi frajdę a nie jestem w tym dobry?

Tak naprawdę nie musimy być najlepsi w tym co robimy ważne żeby hobby dawało nam frajdę. Ja na przykład kocham gotować piec i takie tam ale wiem że nie jestem w tym mistrzem i że mogę coś sknocić ale mimo to uparcie robię to co chcę i się tego trzymam bo mimo iż nie jestem w tym dobry tak jak w fotografowaniu to jednak lubię piec ciasta i ciastka.
Gotowanie w sumie jest dobrym hobby dla każdego bo w końcu każdy musi coś jeść i pić.
Więc najlepiej brać blachę czy garnek lecieć po przepis od sąsiadki i pichcić różne smakowitości!
Wiadomo czasami nie wyjdą ale nie wolno się zrażać.


You may also like

Brak komentarzy: