Kim będę?

/
0 Comments
Chyba każdego z nas dopadają kiedyś gorsze dni pełne rozmyśleń na temat przyszłości i tego co by było gdyby?
No cóż dzisiaj moi drodzy przyznaję się dopadł mnie taki dzień...
Ale jak to ja nie będę próbował snuć wszelkich smutków dlatego że o tym pomyślałem tylko podzielę się pozytywnymi stronami tych właśnie refleksji nad tym "Kim Będę?"
Umiem focić i pisać podobno też więc może zostanę reporterem dla jakiegoś magazynu a może będę pisać właśnie o tym że jakiś tam polityk powiedział coś złego o innym polityku...
Nie fufufu błe nie będę czegoś takiego pisać jestem ponad to i nie chcę żyć z tego że ktoś nazwał kogoś szują polityczną!
Ja chcę czegoś innego!
Czego?
Na to pytanie nie ma jeszcze odpowiedzi ale jak mówi moja mama "Możesz być kim tylko zechcesz to zależy od ciebie!"
Kocham moją mamę zawsze daje mi kopa do akcji i reakcji :)
Jak na razie widzę siebie jako licealistę który za dużo myśli o przyszłości.
Zapytałem się mamę czy w moim wieku widziała co chce robić. Odpowiedziała że nie i że tak naprawdę życie się tak potoczyło że jest teraz gdzie jest i tyle.
Innymi słowy nie warto myśleć o tym co będzie za rok czy dwa lepiej skupić się na tym co jest tu i teraz na co mamy realny wpływ a nie na to co nie stałe i wątpliwe.
No cóż my ludzie już tak mamy że lubimy dużo rozmyślać ma to swoje dobre i złe strony.
A teraz myślę że będę sobą i tyle :)
A wy kim jesteście pochwalcie się w komentarzach.


You may also like

Brak komentarzy: