Jesienne kaprysy!!

/
0 Comments
 A więc tak zaczęła się jesień i w związku z tym zaczął się sezon na tak zwane jesienne kaprysy!
Kocham jesień kiedy te wszystkie liście spadają a ty patrzysz w górę i widzisz to ponure niebo :) 
Ja miałem właśnie własny kaprys i zafarbowałem sobie włosy na kolor "granatowa czerń" bardzo podoba mi się efekt tego przedsięwzięcia. Nawet muszę wam powiedzieć że farbowałem włosy sam co było dość dziwne bo myśli były różne na przykład "Boże a co jak źle sobie te włosy zafarbuję i co wtedy będzie ;__;) ale no cóż ciekawość i moja niecierpliwość zwyciężyły i farbowałem!!
I jak dla mnie efekt jest super podobają mi się moje "nowe włosy".
Drugim kaprysem jesiennym jest to że kiedy po cały dniu w szkole wracam do domu zmęczony i bez życia biorę sobie książkę robię cappuccino i nalewam wody do wanny i leżę sb godzinkę w ciepełku czytając książkę i popijając to moim ukochanym cappuccino relaks gwarantowany na 100% jeśli nie to znaczy że jesteś zombie!!  
Oczywiście kaprys obejmuje również  tematykę fotografii i tak w piątek mam dwie sesje zdjęciowe jedna w mieście druga czysto cosplayowa :)
Jesień może i jest szarobura ale za to trzeba czerpać z niej też korzyści!
Tak naprawdę kocham każdą porę roku więc dla mnie nie ma znaczenia jaka jest pogoda bo zawsze można się dobrze bawić! 
A poniżej mam kilka fotek z dzisiaj :)
Nie zapomnijcie polubić mojej strony na fb i być na bieżąco!!
to tyle Bye bye :* 





You may also like

Brak komentarzy: