O mnie

/
2 Comments
Jestem licealistą którego hobby jest fotografia i zamęczanie ludzi sesjami. Jestem również myślicielem który lubi pomagać innym. Lubię czytać książki o podłożu psychologicznym i socjologicznym ale nie tylko czytam również kryminały i fantastykę. Staram się zarażać ludzi pozytywną energią czasami ich zamęczam ale no cóż gdyby chcieli to by sb już dawno poszli.
Czytam Mangi uwielbiam oglądać Anime. Jestem też cosplayerem (staram się być). Ciężko połączyć pracę fotografa która dużo kosztuje z cosplayami które też nie są łatwe do zrobienia...
Mam dwa psy które kocham w sumie dokładniej dwie suczki... (nie ważne jak to brzmi).
Moi rodzice uważają że jestem bombą (what an idiot >.<) wybuchową. Mogę się przyznać że jestem materialistą ale no cóż każdy człowiek ma wady heh.
Jakby sam siebie nazwał? Pozytywnie pozytywną osobą z lekkodusznym przysposobieniem do życia.
I najważniejsze nie używam znaków interpunkcyjnych one to mój największy wróg... Wolę ich nie używać wcale niż używać ich i robić to źle!!


You may also like

2 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię znaki interpunkcyjne, ale podoba mi się Twoje podejście: "Wolę ich nie używać wcale niż używać ich i robić to źle!!" I bardzo dobrze. To miejsce jest Twoje i ma tu być tak jak lubisz. Choć pewnie w szkole już nie jest tak łatwo bez znaków. Życzę wyrozumiałych nauczycieli. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż staram się jak mogę mam dysgrafię więc nauczyciele jakoś sb radzą moja pani od polskiego jest bardzo miła ale myślę że w duchu przeklina mnie i braki przecinków heh ^^

      Usuń