Zeszyt Fotografa!!

/
12 Comments


Podzielę się z wami moim patentem może niektórzy też go posiadają ;)
Jest to tak zwany zeszyt fotografa! A cóż to takiego się zapytujecie?
Jest to zeszyt zwykły A4 lub A5 nie ważne jaki rozmiar ja posiadam A5.
A więc nie zwlekając do czego ten zeszyt służy? Służy on do wszelkiego rodzaju zapisków odnoszących się do fotografii.
Gdy czytam książki o fotografii często nie jestem w stanie zapamiętać wielu informacji więc po to mi jest zeszyt fotografa zapisuję w nim informacje które uważam za pożyteczne i dzięki temu przed sesją mogę dostosować parametry :) ponad to gdy mam jakiś przypływ weny zapisuję w nim pomysł na sesję zdjęciową.
Zeszyt naprawdę ułatwia pracę i jest najlepszym przyjacielem bo hej ty sam go tworzysz i sam decydujesz co może się w nim znaleźć.
Często notuję w nim również na gdzie zostały zrobione zdjęcia i w jakich godzinach co powoduje że wiem jak pada światło w poszczególnych godzinach nie jest to może aż tak ciekawe ale na pewno pomocne przynajmniej mnie.
Posiadam a raczej staram się posiadać szarą kartkę papieru aby ustawić poprawnie światło gdy w tle jest dużo kolorów przyda się to na pewno teraz gdy rozpoczyna się jesień.
Ale wracając do zeszytu przyznam że zaniedbałem go ale przypomniałem sobie o nim gdy sprzątałem szafę po starych zeszytach i poradzę wam również też się z nim zaprzyjaźnić.
I szczerze zabierajcie go wszędzie bo wenę można mieć wszędzie a zwłaszcza gdy jest się happy :)


You may also like

12 komentarzy:

  1. Fajny pomysł - ogółem zapiski, w każdej dziedzinie życia, są przydatnym narzędziem. Ja bez tego nie wyobrażam sobie chociażby mojego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do blogowania stosuję inny system piszę początek notki i potem dokańczam ją gdy mam wenę też polecam serdecznie :)

      Usuń
  2. Ja mam taki trochę zeszyt blogera, w którym notuję pomysły na wpisy, planuję daty publikacji itp. Mimo jeszcze młodego wieku jakoś nie poszłam do przodu i wciąż wolę tego typu rzeczy zapisywać ręcznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i to nie tylko taki zeszyt do fotografii mam też do słówek z ang że jak sb zapomnę to w razie czego skorzystam ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny patent, muszę sobie założyć taki zeszyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej najlepiej sb jeszcze przegródki z kolorowych karteczek zrobić i każdy kolor to inny temat :)

      Usuń
  4. Pomysł genialny! Sama mam problem za zapamiętaniem ogromnej ilości informacji, zwłaszcza tych technicznych. Mnie się bardzo spodobał cytat z początku tekstu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat nie mój ale też mi się spodobał :) jednak nie było autora przy cytacie więc wkleiłem w cudzysłowie :) Ja też właśnie mam problem z zapamiętywaniem inf więc się przydaje bardzo :P

      Usuń
  5. Fajny pomysł, warto mieć najwazniejsze wskazowki pod ręką, by sięgnąc po nie w potrzebie. PS. Genialny szablon, u mnie ten sam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wskazówki są ważne oh ile razy mnie uratowały heh :)

      Usuń