Jak nastawić się do sesji zdjęciowej?

/
0 Comments


Oj tak sesja zdjęciowa może być naprawdę stresującym wydarzeniem nawet jeżeli to tylko sesja przyjaciółce lub przyjacielowi. Ja zazwyczaj zaczynam się stresować nie na sesji tylko nawet kilka dni przed sesją...
Jest to naprawdę wielki problem. Lecz dzisiaj znalazłem na niego rozwiązanie w sumie nie tyle co rozwiązanie co zmieniłem swoje myślenie.
Taka jest prawda że nic dobrego nie wyniknie z stresu bo nie doda on nam kopa i mobilizacji tylko raczej zgniecie to co w nas najlepsze...
Dzisiaj robiłem sesję sobie samemu i postanowiłem że co będzie to będzie i tyle!
I ku mojemu zaskoczeniu sesja wyszła doskonale :) jestem z niej naprawdę dumny!
Chociaż również zdziwiony haha bo sesja opierała się o test podkładu pod makijaż a wyszła naprawdę świetnie.
Mój wniosek jest prosty nie powinno się stresować powinno się do zdjęć podchodzić na luzie bo taka prawda że my jesteśmy rysownikami tylko naszym długopisem jest światło!
Twórz to co chcesz i nie martw się każdy ma gorszy dzień!
Długo nie robiłem sobie sesji więc nie oczekiwałem czegoś wielkiego a jednak los był inny i wyszło jak wyszło.
Od tej sesji moje nastawienie do reszty przyszłych sesji będzie takie "Wyjdzie co wyjdzie ale wiem że jeżeli będę się dobrze bawić podczas zdjęć to na pewno wyjdzie coś epickiego!!"
Dziękuję za uwagę :*
Nie zapomnijcie odwiedzić mnie na FB!!  


You may also like

Brak komentarzy: